29 november 2021
Extra maatregelen tegen coronavirus – persconferentie 26-11
Vrijdag 26 november was er weer een persconferentie over de corona maatregelen.
Mark Rutte en Hugo de Jonge gaven de persconferentie.
Ze vertelden dat het helemaal niet goed gaat met het coronavirus. Er zijn nu extra maatregelen.
Het gaat niet de goede kant op met het corona virus.
Er zijn de afgelopen weken meer besmettingen.
Ziekenhuisen hebben het erg druk.
Daarom heeft het kabinet weer nieuwe maatregelen genomen.
Vanaf zondag 28 november om 5 uur ’s morgens gaan de nieuwe maatregelen in.
Ze gelden tot 19 december.
Heb jij de persconferentie gemist? Of wil jij weten wat het kabinet allemaal heeft gezegd?
Klik dan hier om alle maatregelen nog eens terug te lezen.
- Hieronder staan de maatregelen vanaf 28 november in beeld, gemaakt door de Rijksoverheid.
- Corine Matser maakte weer een beeldplaat over de persconferentie.



