Workshop Makkelijke Taal door Marouschka en Destiny

Op donderdag 11 juli hebben Marouschka en Destiny voor de eerste keer de workshop over makkelijke taal gegeven.
Aan 12 mensen van BKB-Het Campagnebureau.
Dat is een communicatie-bureau in Amsterdam.
“Ik vond het goed dat jullie je eigen ervaringen deelden.
Jullie zorgen voor een fijne sfeer.
Daardoor werd het makkelijk om onze ideeën te delen.
Ik vond het ook heel leuk dat jullie ons project www.vraagje.nl
hebben gebruikt als voorbeeld.
Dat was heel leerzaam voor ons.”
Dit is een van de mooie tops uit de evaluatieformulieren.
Na afloop van de workshop Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
De workshop over makkelijke taal.
Marouschka en Destiny gaven voor het eerst deze workshop.
Met bijna allemaal nieuwe oefeningen.
Over hoe belangrijk makkelijke taal is voor mensen met een LVB.
Marouschka en Destiny hebben vol zelfvertrouwen twee en een half uur de workshop gegeven.
De mensen van BKB deden heel erg goed mee.
Daarom vonden Marouschka en Destiny het heel erg leuk om deze workshop te doen.
